donderdag 27 februari 2014

Pinterest de bron van inspiratie

<3
 
Pinterest is een bron van inspiratie. Ik kan er uren achter elkaar blijven pinnen en iedere keer kom ik weer wat anders tegen. Van diy-ideetjes tot mooie qoutes. Maar ook van ideeën voor mijn interieur tot lekkere recepten.
 
 Home Sweet Home Coaster
,
⌂
⌂
ambiance-cocon:    (via Wabi Sabi meets Scandinavian Design: Natural mix)
Moodboard
 
Neem is een kijkje op mijn Pinterest bord. http://www.pinterest.com/kimschoonewil/
 
Liefs Kim
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Helemaal mee eens! Haha, die eerste quote is geweldig :)
    Ik ga je opzoeken op Pinterest!
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi blog! ik zag u via andere blogger...zal zeker meer gaan lezen...groetjes..

    BeantwoordenVerwijderen