zondag 12 januari 2014

Blog update

Hallo Allemaal,
 
Ik heb besloten om mijn blog te gaan veranderen. En met veranderen bedoel ik ook echt veranderen ; ) Dus de naam, de layout en de inhoud!
 
 
 
 
Mijn volgers kennen deze blog als cakesvankim.blogspot.nl Omdat ik de laatste tijd erg veel op Instagram te vinden ben, daar ook veel inspiratie opdoe voor in huis. Besloten om mijn blog te gaan veranderen. Dus vanaf nu niet alleen meer taarten en cupcakes, maar ook woon-inspiratie uit mijn eigen huis en van internet.
 
Ik vind het heerlijk om zoveel mogelijk hoekjes te creeren in huis en deze aan te passen aan het seizoen. Ook vind ik het erg leuk om dingen zelf te maken, dus die gaan ook voorbij komen.
 
Verder heb ik nog een leuke hobby en dat is zelf armbandjes maken. Wil je zien wat ik zoal maak? Neem dan even een kijkje op mijn facebook en klik op vind ik leuk! ; ) Dat vind ik dan weer leuk :D
 

 


Dus vanaf vandaag heet ik jullie welkom op mijn vernieuwde blog! Ik zou het leuk vinden als je jullie een berichtje achter lieten!
 
 
Liefs Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten