dinsdag 19 maart 2013

Budget

Dat er tegenwoordig veel winkels spullen verkopen om cupcakes en cakepops te maken werd deze week wel duidelijk door wat er in de folders staat! Bij Wibra, Xenos en Blokker staan er veel dingen om voor ieders buget heerlijk te gaan bakken! Ik was ook nieuwsgierig naar al die leuke dingen. Zeker om te kijken of het de moeite waard is. Nu heb ik nog niets uitgeprobeerd maar hier wel wat ik gekocht heb:
 
 
 
Deze candy eyeballs wilde ik al graag hebben maar vond ze nogal prijzig van Wilton. Nu kan ik ze voor 1,50 euro uitproberen!
 
 
Deze cakepop stokjes zijn erg dik, maar ik ga ze wel een keertje uitproberen. Ook voor 1,50 euro.
 
 
Deze buisjes met strooisels verkopen ze ook bij Xenos maar deze heb ik bij de Wibra gekocht voor 0,69 euro.
 

Deze leuke cupcake papiertjes komen bij de Blokker vandaan.
 
 
Vrolijke papiertjes met ballonen
 

Cakepop zakjes om uit te proberen hoe het er dan uit gaat zien! ; )
 
Gewone maat cakepop stokjes bij Xenos 1,99 euro nu bij Blokker voor 0,99 euro.
 

 
 
 
 
 
Voor een volgend project even kleurtjes sorteren in bij passende cupcake papiertjes!
 

 
 
Liefs Kim

2 opmerkingen:

  1. Krijg ook zin om te gaan bakken!
    Had die eye balls nog niet eerder gezien...
    Laat je het resultaat ook zien als je alles klaar hebt?
    Succes met bakken en maken!
    Lieve groetjes Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wanda,

    Ik heb de oogjes gezien bij het 'echte' merk maar dan een tikkie duurder ; )
    Tuurlijk laat ik het resultaat zien!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen