zaterdag 20 oktober 2012

Cakepops

Cakepops zijn zo leuk om te maken. En super eenvoudig!
Ik heb geen cakepopmaker zoals veel mensen er nu een hebben.

Ik gebruik een hotelcake die ik dan helemaal verkruimel en daardoor heen meng ik botercreme. Je kan natuurlijk altijd een eigen cake bakken maar als je daar geen tijd voor hebt koop je gewoon een cake in de supermarkt ; )

Botercreme recept:
Zachte roomboter
Poedersuiker
2 eetlepels heet water
1 theelepel vanille extract

Daarna rol ik de balletjes gewoon in mijn handen ; )

Ik smelt chocolade au bain marie en dan dip ik de lolly stokjes een stukje in de gesmolte chocolade. Daarna in de cakepop en hup de koelkast in voor 10 minuten.
Als de pops goed hard zijn geworden de hele pop doppen in de chocolade en versieren naar eigen idee.



1 opmerking: